Groepsleerkracht(en) voor de invalpool gezocht

Voor vervangingen hanteren wij onze eigen pool met vaste vervangers. Wilt u opgenomen worden in deze pool dan horen wij dat graag.

Naast het voldoen aan de wettelijke eisen voor het basisonderwijs verwachten wij onder meer van de kandidaten, dat zij:

• De uitgangspunten van de LSV kunnen onderschrijven.
  • Kunnen functioneren binnen de identiteit / cultuur van een neutrale schoolvereniging.
  • Positief staan t.o.v. klassikaal onderwijs, ook thematisch kunnen werken en kunnen differentiëren.
  • Breed inzetbaar zijn.
  • Een duidelijke visie hebben op onderwijs.
  • Uitdagend onderwijs kunnen geven.
  • Beschikken over goede contactuele eigenschappen.
  • Representatief, initiatiefrijk, enthousiast, stimulerend zijn en zelfstandig kunnen werken.

Heeft u belangstelling om in onze pool te worden opgenomen, dan nodigen wij u van harte uit een open sollicitatie met CV te sturen naar info@leeuwarderschoolvereniging.nl.

Inlichtingen kunt u inwinnen bij mevr. B. Seinstra, directeur, telefoon 058 – 212 66 18.