Ruimte voor nieuwe leerlingen

Op de Leeuwarder Schoolvereniging wordt met kleine homogene groepen gewerkt. Hierdoor is er ruimte voor extra aandacht voor leerlingen. In een aantal groepen is beperkt ruimte voor nieuwe leerlingen.

Voor het schooljaar 2021-2022 staat een dubbele kleutergroep gepland. In deze groepen stromen alle leerlingen in die tussen 1 oktober 2021 en 1 oktober 2022 vier jaar worden. De eerste groep is inmiddels vol. In de tweede groep is nog een aantal plaatsen beschikbaar. In dit filmpje kunt u zien hoe het onderwijs in een kleutergroep is georganiseerd.

Daarnaast is er beperkt ruimte voor nieuwe leerlingen in de groepen 1, 3 en 5 (schooljaar 2020-2021). Plaatsing van een leerling in een van deze groepen is wel afhankelijk van de zorgvraag van de aangemelde leerling en het groepsbelang van de klas.

Heeft u belangstelling dan kunt u vrijblijvend bellen voor informatie naar (058) 212 66 18 en vragen naar Titia Algera.